Přehledy slouží k zobrazení dat uložených v aplikaci, a to v podobě tabulky na Pracovní ploše nebo na záložce detailu.
Většina přehledů je filtrována podle vybraného klienta a podle jeho vybrané smlouvy. (Pro některé přehledy se navíc nad přehledem zobrazují další položky pro filtraci.)
Obsahuje-li přehled více než 10 záznamů, je rozdělen do stránek
a na jedné stránce se zobrazuje vždy maximálně 10 záznamů.
V dolní liště přehledu se zobrazují čísla
záznamů, které se na dané stránce zobrazují a také je zde celkový počet
záznamů, které jsou v tomto přehledu. Tlačítkem lze přejít na předchozí
stránku přehledu, resp. tlačítkem
na následující
stránku.
Při řazení se zobrazované záznamy v přehledu seřadí podle dat
v některém ze sloupců. Každý sloupec, podle něhož lze záznamy
řadit, obsahuje ve svém záhlaví kromě názvu sloupce vpravo také
tlačítko/ikonu . Tlačítko má pouze
informativní charakter, že podle daného sloupce lze přehled seřadit:
tlačítko i celý název sloupce fungují jako přepínač – při prvním
stisknutím se přehled podle daného sloupce seřadí vzestupně a místo
tlačítka se u názvu sloupce zobrazí ikona
. Při další stisku názvu
sloupce či ikony se přehled podle daného sloupce seřadí sestaupně a u
názvu sloupce se zobrazí ikona
(další stisknutím
názvu sloupce se přehled opět seřadí vzestupně). Kliknutím na jiný název
sloupce, který lze řadit, se u původního sloupce opět zobrazí ikona
.
Chcete-li řadit přehled podle více sloupců, držte klávesu Shift a klikejte postupně na názvy sloupců v pořadí od prvního kritéria řazení záznamů.
Jsou-li záznamy přehledu seřazeny podle některého sloupce, je tedy příslušná ikona v záhlaví sloupce barevně odlišeno – viz obrázek.
V pravém rohu
dolní lišty přehledů se zobrazuje tlačítko
. Tímto tlačítkem se daný
přehled vyexportuje do souboru ve formátu CSV (exportují se všechny
záznamy přehledu, tj. pokud má přehled více stránek, exportují se
záznamy ze všech stránek.)
Copyright © ARBES, 2002 - 2017