Ve všech režimech domovské stránky se v její spodní části zobrazuje přehled se seznamem rozpracovaných smluv pro daného poradce. (Počet zobrazovaných smluv je dán nastavením v aplikaci TA, tzn. že rozpracovaných smluv může být více.)
Je-li vybrán jeden klient, potom se v přehledu zobrazují pouze rozpracované smlouvy daného klienta.
Záznamy v přehledu jsou seřazeny sestupně podle sloupce Datum a na prvních místech se vždy zobrazují tzv. fixované záznamy.
Sloupce v přehledu Nové návrhy (tj. rozpracované smlouvy):
Název – název ropracované smlouvy.
Klient, Rodné číslo/IČO – identifikace klienta, na kterého je smlouva vedena.
Datum – datum založení nebo poslední editace dané smlouvy, resp. datum fixace, tj. zatržení položky ve sloupci Fixovaný.
Fixovaný – je-li položka v daném řádku zatržena, daný záznam se nemaže (v rámci automatického mazání záznamů) a zobrazuje se na prvních místech přehledu.
Kliknutím na vybraný řádek přehledu se zobrazí rozpracovaná smlouva v okně, které bylo naposledy editováno.
V aplikaci TA se nastavuje počet dní, po kterém se rozpracovaná smlouva vymaže (po této době je v případě potřeby nutné zadat údaje zcela znova). Fixované smlouvy se nemažou.
Libovolnou z rozpracovaných smluv je možné vymazat ikonou
(v posledním sloupci přehledu).
Do přehledu se založí nový záznam při zakládání nové smlouvy
(z levého panelu) . Použitím této akce je možné při zadávání smlouvy některé povinné položky vynechat, ale takovou smlouvu není možné vygenerovat.Rozpracovanou smlouvu je možné pojmenovat buď na záložce Klientský název smlouvy nebo (z levého panelu) (tím se otevře dialog s polem Název návrhu, do kterého je třeba zadat Název smlouvy).
Copyright © ARBES, 2002 - 2017