Obecně platí, že na webu lze zobrazovat smlouvy, pro které je v systému ARBES TA nastaveno:
Příslušný Typ účtu (k dané smlouvě) má zatrženou položku Aktivně spravován.
Účet podílníka (smlouva) není ve
Stavu Stornovaný
nebo
Ukončený
.
Účet podílníka (smlouva) nepatří mezi účty obhospodařované asset managementem, tj. nemá zatrženou rozšířující položku Obhospodařovaný účet (SA_IS_FOR_ASSET_MANAGEMENT).
Přihlášený poradce může vždy zobrazovat všechny vlastní smlouvy, tj. smlouvy, které spravuje, a také smlouvy všech podřízených poradců. Pro tyto smlouvy lze při vyhledávání používat funkce našeptávače.
Pokud má přihlášený poradce nastaveno právo "Zobrazit
podílníky jiných dealerů
", potom si může poradce zobrazit i
poradce jiných poradců (dealerů): k tomu potřebuje zatrhnout
při vyhledávání položku Hledat klienty jiných
poradců a navíc je nutné zadat přesný název
Klienta a přesné Rodné číslo /
IČO. Takto nalezené smlouvy se pak zobrazují jako vlastní
smlouvy poradce.
Pokud přihlášený poradce nemá nastaveno "Zobrazit
podílníky jiných dealerů
", pak sice může také při zatržení
položky Hledat klienty jiných poradců a přesně
zadaném názvu Klienta a přesném
Rodném čísle / IČO také zobrazit vyhledanou
smlouvu, ale tato smlouva je pro něj cizí. V cizích smlouvách
se zobrazují pouze některé údaje a většina položek je uzamčena a
nezobrazuje se.
Sice nelze zobrazit podrobnosti o cizích smlouvách, ale pokud přihlášený poradce nabízí některý z existujících typů smluv, může danou smlouvu převzít. Viz Převzetí cizí smlouvy.
Nelze dohledat klienta, který má pouze smlouvy, které nejsou spraovány v systému ARBES TA nebo klienta, který má pouze ukončené nebo stornované smlouvy.
Copyright © ARBES, 2002 - 2017