Klient – právnická osoba

Pro právnické osoby se první záložka okna Klient jmenuje Údaje společnosti.

Položky na záložce Údaje společnosti:

  • V sekci Identifikační údaje jsou položky:

    • Název,

    • IČO případně jiné číslo registrace,

    • Právní forma – v položce se vybírá zpřesňující údaj pro právnickou osobu,

    • Stát.

  • Sekce Daňová rezidence vždy musí být zadána alespoň jedna dvojice záznamů.

    • Stát – tj. stát daňové rezidence.

    • DIČ položka musí být vyplněna, pokud se mají zadávat nové obchody.

    U klienta lze zadat několik různých Daňových rezidencí: k tomu slouží tlačítko Nová rezidence, kterým se v sekci přidá nový řádek, v němž je třeba vybrat Stát a zadat DIČ. Viz také Daňová rezidence u fyzické osoby.

  • V sekci Kontaktní informace se zadává E-mail a Mobilní telefon.

    Dále je v této sekci položka Preferovaný kanál, tj. jak se mají posílat výpisy. Lze vybírat z hodnot:

    • Papírová forma

    • E-mail (implicitní hodnota)

    • Fax

    Pro subjekty používané ve webové aplikaci je implicitně zatržená položka Souhlas se zasílaním elektronických výpisů.

    Poznámka

    U nově zakládaných smluv je položka vždy zatržena. U starších smluv (u kterých nebyla zatržena), je možné položku zatrhnout, avšak po uložení již nelze toto zatržení změnit.

  • V sekci Trvalý pobyt se zadává Ulice a číslo popisné, Obec, PSČ (doplňuje se automaticky nejmenší nalezené podle vyplněné Obce) a Stát.

    Poznámka

    V adrese je do položky Ulice a číslo popisné nutné zadat nejen název ulice, ale i číslo (číslo se bere zprava do první mezery). Dokud není číslo za mezerou zadáno, je položka označena jako povinná (nevyplněná).

    V položce Adresát lze nastavit alternativního adresáta – je-li vybrána jiná hodnota než Nepoužito, zobrazí se položky pro zadání alternativního adresáta. V položce se vybírá z hodnot:

    • Před – ve výpisech se použijí údaje klienta (Jméno, Příjmení atd.) a údaje Adresáta jsou umístěny před údaje klienta.

    • Po – ve výpisech se použijí údaje klienta (Jméno, Příjmení atd.) a údaje Adresáta jsou umístěny za údaje klienta.

    • Nahradit – údaje klienta jsou nahrazeny údaji Adresáta.

    • Nepoužito – implicitní hodnota – žádný alternativní adresát se nepoužívá.

    Je-li zatržena položka Korespondenční adresa je stejná jako trvalý pobyt, další položky se již nezobrazují, jinak se zde zobrazí ještě sekce Korespondenční adresa pro zadávání poštovní adresy a pokud se začne vyplňovat, je nutné vyplnit všechny položky.

Další záložkou detailu Klienta je i pro právnickou osobu záložka Ostatní.

Položky na záložce Ostatní pro právnickou osobu:

  • V sekci Ostatní informace jsou položky:

    • NDG klienta (položka se zobrazuje pouze tehdy, má-li přihlášený uživatel příslušné oprávnění).

      Poznámka

      Pokud má poradce nastaveno právo na NDG, potom musí být u klienta NDG vyplněno – není-li vyplněno, nelze pro klienta zakládat zpětné odkupy, výměna, odkupní plány ani Pravidelné investování.

    • Souhlas s poskytnutím údajů UCB CZ (položka se zobrazuje pouze tehdy, má-li přihlášený uživatel příslušné oprávnění).

  • MyPioneer obsahuje kontaktní údaje pro aplikaci MyPioneer:

    • Uživatelské jméno MyPioneer

    • Kliknutím na odkaz MyPioneer se otevře aplikace pro mobilní telefony.

  • Otázky obsahuje zatržítka, u kterých jsou otázky, na které má klient odpovědět. Pokud odpoví ano, uživatel může příslušnou položku zatrhnout. (Bez kladných odpovědí nebude možné provádět některé akce.)

  • Poznámka

Copyright © ARBES, 2002 - 2017