Pro právnické osoby se první záložka okna Klient jmenuje Údaje společnosti.
Položky na záložce Údaje společnosti:
V sekci Identifikační údaje jsou položky:
Název,
IČO – případně jiné číslo registrace,
Právní forma – v položce se vybírá zpřesňující údaj pro právnickou osobu,
Stát.
Sekce Daňová rezidence – vždy musí být zadána alespoň jedna dvojice záznamů.
Stát – tj. stát daňové rezidence.
DIČ – položka musí být vyplněna, pokud se mají zadávat nové obchody.
U klienta lze zadat několik různých Daňových rezidencí: k tomu slouží tlačítko , kterým se v sekci přidá nový řádek, v němž je třeba vybrat Stát a zadat DIČ. Viz také Daňová rezidence u fyzické osoby.
V sekci Kontaktní informace se zadává E-mail a Mobilní telefon.
Dále je v této sekci položka Preferovaný kanál, tj. jak se mají posílat výpisy. Lze vybírat z hodnot:
Papírová forma
E-mail
(implicitní hodnota)
Fax
Pro subjekty používané ve webové aplikaci je implicitně
zatržená položka Souhlas se zasílaním elektronických
výpisů
.
U nově zakládaných smluv je položka vždy zatržena. U starších smluv (u kterých nebyla zatržena), je možné položku zatrhnout, avšak po uložení již nelze toto zatržení změnit.
V sekci Trvalý pobyt se zadává Ulice a číslo popisné, Obec, PSČ (doplňuje se automaticky nejmenší nalezené podle vyplněné Obce) a Stát.
V adrese je do položky Ulice a číslo popisné nutné zadat nejen název ulice, ale i číslo (číslo se bere zprava do první mezery). Dokud není číslo za mezerou zadáno, je položka označena jako povinná (nevyplněná).
V položce
Adresát lze nastavit alternativního adresáta
– je-li vybrána jiná hodnota než Nepoužito
, zobrazí
se položky pro zadání alternativního adresáta. V položce se
vybírá z hodnot:
Před
– ve výpisech se použijí údaje
klienta (Jméno,
Příjmení atd.) a údaje
Adresáta jsou umístěny před údaje
klienta.
Po
– ve výpisech se použijí údaje klienta
(Jméno, Příjmení
atd.) a údaje Adresáta jsou umístěny za
údaje klienta.
Nahradit
– údaje klienta jsou nahrazeny
údaji Adresáta.
Nepoužito
– implicitní hodnota – žádný
alternativní adresát se nepoužívá.
Je-li zatržena položka Korespondenční adresa je stejná jako trvalý pobyt, další položky se již nezobrazují, jinak se zde zobrazí ještě sekce Korespondenční adresa pro zadávání poštovní adresy a pokud se začne vyplňovat, je nutné vyplnit všechny položky.
Další záložkou detailu Klienta je i pro právnickou osobu záložka Ostatní.
Položky na záložce Ostatní pro právnickou osobu:
V sekci Ostatní informace jsou položky:
NDG klienta (položka se zobrazuje pouze tehdy, má-li přihlášený uživatel příslušné oprávnění).
Pokud má poradce nastaveno právo na NDG, potom musí být u klienta NDG vyplněno – není-li vyplněno, nelze pro klienta zakládat zpětné odkupy, výměna, odkupní plány ani Pravidelné investování.
Souhlas s poskytnutím údajů UCB CZ (položka se zobrazuje pouze tehdy, má-li přihlášený uživatel příslušné oprávnění).
MyPioneer obsahuje kontaktní údaje pro aplikaci MyPioneer:
Uživatelské jméno MyPioneer
Kliknutím na odkaz MyPioneer se otevře aplikace pro mobilní telefony.
Otázky obsahuje zatržítka, u kterých jsou otázky, na které má klient odpovědět. Pokud odpoví ano, uživatel může příslušnou položku zatrhnout. (Bez kladných odpovědí nebude možné provádět některé akce.)
Poznámka
Copyright © ARBES, 2002 - 2017