Bankovní účet lze zakládat buď ze záložky Bankovní účty pro vybraného Klienta a Smlouvu (ze sekce Vyhledat klienta v levém panelu) akcí ze sekce Akce (v levém panelu) nebo např. při zakládání nového obchodu (např. při zakládání nového zpětného odkupu) tlačítkem v sekci Identifikace platby v detailu nového obchodu. Tlačítkem se zobrazí dialog pro nový bankovní účet.
V horní sekci se zobrazuje sekce Informace o klientovi s needitovatelnými položkami, které identifikují Klienta a jeho Smlouvu.
V sekci Informace o účtu jsou třeba vyplnit povinné položky (označené hvězdičkami):
Vždy je nutné vybrat Měnu.
Pro účty v českých, slovenských bankách, anebo pro účty v bankách ze států Německo, Rakousko nebo Bulharsko, platí, že stačí
buď vyplnit Číslo účtu a vybrat Banku a aplikace automaticky doplní IBAN,
nebo naopak vyplnit IBAN a aplikace automaticky doplní Číslo účtu a Banku.
Pro účty v bankách jiných zemích je nutné vyplnit IBAN a vybrat Banku.
Pro účty v českých a slovenských bankách se kontroluje formální správnost Čísla účtu, resp. IBANu, ale pouze v případě, že je požadována tato kontrola i v aplikaci ARBES TA.
Položka Vlastník se používá jako název bankovního účtu, implicitně se do položky přebírá Název klienta, ale hodnotu lze měnit.
Zatržítko Preferovaný pro výplatu dividend se používá pro účty pro dividendy a může být zatržen nejvýše jeden účet pro každou Měnu. Pokud zatrhnete pro nějakou měnu tuto položku u dalšího účtu, aplikace se zeptá, jestli se má účet pro dividendu změnit.
Údaje uložíte tlačítkem Číslo účtu.)
. Pokud byly vyplněny všechny povinné údaje, tak se tím dialog zároveň uzavře a zobrazující se potvrzující hlášení. (Po uložení již nelze měnitZáznam úspěšně uloženého bankovního účtu se zobrazí na záložce Bankovní účty daného Klienta a Smlouvy.
Z přehledu na záložce Bankovní účty
lze detail bankovního účtu otevřít v detailu (klikutím na ikonu
v příslušném řádku).
Copyright © ARBES, 2002 - 2017