Podpisování nové smlouvy apod.

Smlouvy (dokumenty) pro podpisy vznikají především při zakládání investičních smluv (tlačítko Generovat smlouvu na záložce  Zástupci), případně při jejich změnách. Podle nastavení aplikace se však mohou dokumenty k podpisu generovat i v jiných částech aplikace.

Je-li v nastavení typu dokumentu (v aplikaci TA) indikace Vyžadován zadavatel, zobrazí se před vygenerováním dokumentu dialog, ve kterém se pro právnické osoby zobrazí všichni jeho zástupci, stejně tak pro nezletilého klienta, a je třeba alespoň jednoho zástupce vybrat (zatrhnout u něj zatržítko). Pro ostatní klienty se v dialogu zobrazí klient a všichni jeho zástupci – vybírá se buď klient nebo alespoň jeden zástupce. Teprve po výběru zadavatele a potvrzení tlačítkem Uložit se vygenerují příslušné dokumenty.

Po založení a uložení nové smlouvy se zobrazí záložka  Smlouva – záložka obsahuje i náhled smlouvy k vytištění.

Poznámka

Pokud pro daný typ vygenerovaného dokumentu systém neumožňuje elektronické podpisování, zobrazí se o tom zpráva a zobrazí se pouze náhled vygenerovaného dokumentu.

Pro dokončení založení smlouvy je třeba smlouvu podepsat:

Po vložení všech podpisů aplikace vygeneruje e-maily na adresu klienta (případně zástupců), poradce a centrálu distribuční sítě a zobrazí informační dialog se seznamem příjemců e-mailů.

Po podpisu dokumentu se na záložce  Smlouva zobrazuje přehled vygenerovaných dokumentů.

Poznámka

Vedle samotné smlouvy systém obvykle vygeneruje i platební instrukce (zobrazují se na samostatné záložce) a také buď investiční dotazník klienta nebo "smlouva" o odmítnutém investičním dotazníku.

Každý z dokumentů lze případně stáhnout (tlačíkem ) nebo poslat e-mailem – tlačítkem se otevře dialog pro výběr e-mailové adresy.

Zatržením položky u řádku s e-mailem, kam má být dokument odeslán a stiskem tlačítka Poslat se odešle e-mail, ke kterému je přiložen daný dokument jako příloha.

Copyright © ARBES, 2002 - 2017