Přihlášení a odhlášení uživatele

Přihlášení do aplikace

Po spuštění aplikace se zobrazí přihlašovací stránka. Zde vyplňte přihlašovací údaje (Uživatelské jménoHeslo) k vašemu uživatelskému účtu a potvrďte je kliknutím na tlačítko Přihlásit se. Přihlašovací údaje vám poskytne systémový správce aplikace. V případě, že nemáte vytvořený uživatelský účet, není možné se do aplikace přihlásit ani s ní pracovat. Uživatel, který se přihlašuje do aplikace, musí být tedy v systému evidován a také musí být aktivní, ale zároveň nesmí být blokován.

Poznámka

Webovou aplikaci lze nakonfigurovat i tak, aby bylo možné přihlašovat se přes externí zákaznickou aplikaci. V takovém případě se přihlašovací stránka webové aplikace TA nezobrazí. Pokud se používá přihlašování přes externí zákaznickou aplikaci a uživatel je již do této aplikace přihlášen, potom se po spuštění webové aplikace TA rovnou zobrazí domovská stránka webové aplikace TA. Pokud uživatel není do externí zákaznické aplikace přihlášen, zobrazí se přihlašovací dialog externí aplikace a uživatel se tím přihlásí i do webové aplikace TA.

Poznámka

Chcete-li použít jinou jazykovou mutaci aplikace, klikněte na tlačítko vlajky (např. ) dané země, nacházející se pod tlačítkem Vstup bez přihlášení.

Po přihlášení poradce aplikace automaticky zvolí jazyk podle jazyka regionu přihlášeného poradce (bez ohledu na volbu jazykové mutace v podobě vlajek – ty mají vliv pouze na přihlašovací dialog). (Jazyk pak lze změnit z Nastavení.)

Pokud bylo zadáno nesprávné Uživatelské jméno nebo Heslo, zobrazí se chybové hlášení.

Poznámka

Další možnosti přihlašovací stránky (Obnovit heslo, změnit jazyk pomocí ikony vlajky příslušného státu, Obnovit heslo, Vstup bez přihlášení anebo zobrazit Nápovědu) viz Referenční příručka – Přihlašovací stránka.

Jsou-li údaje správné, aplikace zkontroluje, zda se nemá měnit heslo – pokud ano, zobrazí se okno pro změnu hesla (obdobné jako v nastavení).

Jsou-li přihlašovací údaje správné, případně až po změně hesla, spustí se aplikace a zobrazí se domovská stránka aplikace – viz Domovská stránka.

Dále lze buď založit novou smlouvu: v sekci Nová smlouva vyberte buď tlačítko Smlouva – tím se otevře soubor oken, které je třeba postupně vyplnit, a tak smlouvu daného typu založit. Více viz kapitola Nové smlouvy. Nebo lze použít tlačítko Modelace, kterým se otevřou vzory investičních kalkulaček.

Poznámka

Další možností je editace rozpracované smlouvy – jejich seznam se zobrazuje v přehledu Nové návrhy ve spodní části okna. Kliknutím na ikonu u vybraného řádku se otevře detail smlouvy, který lze doplnit a uložit. Viz také Seznam rozpracovaných smluv.

Jinou možností je v sekci Vyhledat klienta (v pravé části okna) vybrat klienta (např. v položce Klient stačí zadat počáteční písmena jména a aplikace napovídá možné varianty). Více o výběru klienta viz Základní zobrazení domovské stránky. Po výběru klienta se zobrazí domovská stránka se základními informacemi o daném klientovi. Více viz Domovská stránka s vybraným klientem.

Poznámka

Pokud nemá klient přiřazen Investiční profil, zobrazuje se sekce Nová smlouva stejně jako v případě, že není klient vybrán (viz předchozí obrázek).

Pokud klient má Investiční profil přiřazen, potom se v sekci Nová smlouva nabízejí tlačítka s typy smluv vhodných pro daný Investiční profil.

Odhlášení z aplikace

Z aplikace se můžete kdykoli odhlásit kliknutím na tlačítko umístěném v pravém horním rohu okna. Po stisku tlačítka zobrazí aplikace dialog, ve kterém je třeba odhlášení potvrdit (nebo je lze odmítnout, a tím se vrátit zpět do aplikace).

Copyright © ARBES, 2002 - 2017